Det här med stress

Det är många som stressar i december. Stress över en massa saker som julklappsinköp, julbaket och en massa sådant. Jag älskar december. Jag älskar att baka och pyssla och skulle vara helt tillfreds med livet om det inte vore för en sak - adventskalendertävlingarna! Jag kliver upp 6 på morgonen i december istället för 7 - då hinner jag med några innan det är dags att åka till jobbet. Vansinnigt? ! Ja, men det är också den månad jag drar in flest vinster = julklappar och presenter. Den där guldkanten på tillvaron.  24 december pustar jag ut och hoppas på att arbetet ger utdelning. Nu en kopp te och sova! 
 

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Dt där med stress har jag inte förstått mig på, varför stressa denna underbara månad. Man hinner vad man hinner och det blir jul ändå. Fast jag ligger också på med alla julkalendrar, men inte vinner jag mycket mer ändå, har mest otur nu hehe.

Vill tipsa om två tävlingar till som jag har i min blogg. Var gärna med där med.
Vinn en lampskärm från filurdesign. Avslutas 15/12. Tävlingen hittar du HÄR: http://lottizdays.blogg.se/2013/december/tavling-vinn-en-lampskarm-fran-filurdesign.html
Och i den andra kan du vinna en matservice från filur design, två vinnare utses. Den avslutas 6/12 och du hittar den hÄR: http://lottizdays.blogg.se/2013/november/tavling-vinn-en-servis-fran-filur-design-tva-vinnare.html

2013-12-03 @ 21:45:39
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0