Snart är det ett nytt år.

Jag ska skriva ihop en årssammanfattning och posta innan det nya året. Just nu är jag upptagen med att plöja resterande Harry Potterfilmer. Ska försöka plöja mig igenom tvättstugan också. Idag hann jag med två omgångar så resten av tvätten hinner jag kanske imorgon efter jobbet. Tänkte att barnen ska få fixa här hemma medan jag  jobbar. Hoppas att de tänker som jag. Annars en sväng på rean och se om det finns saker jag kan inhandla inför kommande året.  HM ska få sig ett besök, har bara lite kvar innan jag når guldbonus och det vore ju tokigt att missa. 
Inköpen för nyårsafton blir på COOP av samma orsak - ligger nära högre bonusnivå och det är ju moni.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0