Tillbakablick 2013

Januari
 
Januari gick ut med mer snö än vad vi har nu och det blev kallt!
 
Februari
I februari åkte Löjliga familjen till Skellefteå på Melodifestivaldeltävling!
 
 
och var på tolktävling.
 
Mars
åkte jag och maken till Melodifestivalfinalen i Stockholm och bodde på hotell och fick en del godis..
 
Vi firade påsk också!
 
April
Grillen brann opp!
 
Och Skellefteå AIK tog SM-guld i ishockey!
 
Maj
började odlingssäsongen på riktigt, jag tappade mitt arbete, båten såldes och jag fyllde år!
 
Juni
   
Äldsta gick ut nian och fick stipendium för positivt inflytande på skolan och fick en bil....
 

och maken och hans polare drog iväg på Mopparnas Ironman
 
Juli
 
Var vi på bröllop och åkte till stugan!
 
Augusti
Bestod av mycket syltande....
och hästar (som vanligt)
 
September
Mer syltande, mosande och bakande inför vintern!
 
Oktober 
Var jag ock äldsta på SPA-weekend på Pite Havsbad
 
och jag började på ett nytt arbete som kommunikatör på timme - men har bara kunnat jobba ett uppdrag...
 
November
Fick jag ett vikariat på en annan dagverksamhet i två veckor(som sedan förlängdes till 3/1 2014), vi åkte till Umeå och träffade makens systrar och två av barnens kusiner!
 
en månad fylld av kreativitet på många sätt
 
December
Cykelhjälmspremiär!
 
och massa julemys och ett nytt vikariat men på Onyxen som jag hoppar på 7/1 2014 och som sträcker sig fram till personen som får den vakanta tjänsten börjar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0