Kan inte fatta

Nu när jag ändå är ledig några dagar får jag ändå ingenting gjort! Körde ett par omgångar tvätt igår, men det är så fuktigt att det inte vill torka riktigt! Jag skulle behöva tvätta tre omgångar till, men det finns ingen plats att hänga det på så då är det bara att vänta och se tvättkorgarna fyllas på ännu mer och det är så trist. Jag som är van att hålla undan tvätten i alla fall *s*. I dag skulle det enligt väderprognoserna ösregna och åska - inget av det har jag sett än, men i natt har det regnat - visst finns det en del oroväckande moln, men man kan aldrig så noga veta om det blir regn eller inte.
 
Hoppas att alla har en fin dag - själv är det bara en massa att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0