Måndag!

Maken befinner sig på resa i Norge på moppe - jag jobbar heltid och äldsta sommarjobbar och ska jobba hela helgen eftersom det är Piteå Summer Games och hon har lyckats hitta några pass att jobba - bra extrapengar!
 
Det känns att man inte är van att jobba heltid (lite drygt) och själv ta hand om allt hemma. Mittersta var dock vänlig och cyklade med lillan till fritte i morse.
 
Efter jobbet blev det stadstur för att leta kläder till bröllopet!  Äldsta och yngsta stod på agenden (nej, jag vet inte vad jag ska ha heller) hittade tt par alternativ till lillan, men jag hade på känn att det skulle finnas en klänning hemma - och visst gjorde det det bara jag fick gå igenon alla väntande kläder - måste dock sy in den lite eftersom den var i 140, men det ska nog gå bra!
 
Over and out - för jag är så himla trött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0