Runkeeper del 2

Idag var det dags för pass två på min träningsprogram som damen i telefonen hittat på åt mig! Tanten pratar engelska förvisso, men min engelska är inte så dålig. Idag skulle jag köra intervaller. 5 minuters uppvärmining i sakta tempo. 8 x 60 sek löpning & 90 sek gång fattade jag det. Jag tyckte att det var rätt hårt för att vara andra passet på ett program för nybörjare. Då jag sprungit åttonde omgången - för jag sprang dessa 60 sekunder varje gång - slog det mig - tanken var nog att man skulle GÅ snabbt resp. långsamt! Ja, ja - så kan det bli och jag klarade ju av det så då ska väl resten gå som en dans. Frågan är ändå - kommer jag att börja tycka att det är roligt att springa? Eller blir det så att jag får plåga mig varje gång bara för att?!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej Carola, jättekul att du vill vara med och tävla! Men, läs gärna reglerna en gång till. Det är obligatoriskt att utföra första punkten, de tre andra (gilla, tipsa, prenumerera) är valfria. Så du inte går miste om vinstchansen :)

2013-06-12 @ 15:30:42
URL: http://agneslauedberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0