Ångest!

Jag fick ångest idag!
Kom på att det bara är 3 veckor till advent!
Jag har inte börjat med adventskalendern (tack och lov bara minsta som ska ha i år)
Har inte planerat något inför julen (jag måste ha listor med vad jag ska göra olika dagar annars blir det inte bra) jag brukar ha planering från första veckan i november!
Barnen ska stå på loppis 30/11 så jag ska fixa iordning det som ska säljas - prismärkning o.s.v. så nu sitter jag och gör ingenting!
Hur ska jag hinna julkalendertävla?!
Jag jobbar nu också - fick en månads sjukvikariat på en annan dagverksamhet än den jag brukar vara på - så hela november rullar bort! Fast den biten är ju bra.
 
Nej, jag msåte nog ta och sätta igång med racerfart - så här kan det ju inte få vara!
 
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0