Fem dagar - fem kommuner!

Det är en intensiv vecka som ligger framför mig!
 
Imorgon ska jag hinna med att ringa två säljare inför veckans demostrationer av Leksandsbröd och Boxholmsost - jag ska ringa de tre butikerna också. Detta måsta jag hinna med innan 9 - då jag har introduktionsutbildning över telefon inför ett merchjobb för Zonnic/Nivonovum. Efter det drar jag till Arvidsjaur för att bygga upp skyltning för Pergo.
Tisdag klockan 8 har jag utbildning för denna omgångs Zonnicmerch, innan det måste jag hinna på Posten för att hämta materialet för utbildningen och gärna hinna gå igenom det också. Direkt efter utbildningen ska jag och pappa bygga Pergoskyltning här i stan och sedan har jag ett mystery shoppinguppdrag att göra. Jag ska även hinna med att ringa en annan byggfackhandel i stan för att höra om jag ska komma och bygga upp hos dem med.
Onsdag ska jag till Skellefteå och bjuda på Leksandsbröd och Boxholmsost
Torsdag ska jag till Älvsbyn och bjuda på Leksandsbröd och Boxholmsost
Fredag ska jag till Luleå och bjuda på Leksandsbröd och Boxholmsost
 
Sedan finns det ytterligare ett par Pergoskyltningar en i Luleå och en i Skellefteå och så ev. den i Piteå som också skulle behöva passa in, jag hoppas kunna göra Luleåskyltningen på fredag innan jag åker på Maxi, men det beror på om grejerna har kommit! Jag som hade hoppats få en ledig vecka innan påsk, för sedan är det väldigt mycket ett par veckor!
 
Ja, så kan det vara när man är arbetslös ;-)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0