076

Finns det någon teknisk pryl som de flesta andra har som du valt att inte äga?

Säkert en hel massa *s*
Vi äger ingen kapselmaskin/kaffemaskin - däremot har jag en kaffebryggare med inbyggd kaffekvarn.
Vi har ingen torktumlare heller de flesta verkar ha det, men jag har klarat mig utan - så då fortsätter jag att köra på det.

Vi har inga tekniska prylar med äpplen på heller för här är vi allergiska mot pollen och så finns ju en viss risk att man inte tål äpplen heller - så vi vågar inte chansa!

.

 

 


Kommentarer
Postat av: Queenie - Mamma till Isabella Reina

Va med och tävla om en blöjtårta på min blogg ;)

Kram

2014-03-18 @ 00:43:34
URL: http://www.mammaq.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0