Loppi Blogbag Vårpepp

Friggs Te+ Sockerbalans var ett helt okej te som stillade sötsuget!
DanoneVitalinea PRO har jag inte testat ännu eftersom det inte funnits i de butiker jag besökt. 
Supernature Purely Greens Max som ska ge energi i vardagen - inte testat ännu, men kommer att användas snart.
Harlequin "Min Så Kallade Kärlek" är utläst under helgens husbilstripp och den var helt okej! Naturdiets Blackberrie LSHP Mealbar var god, även om min smält rejält när jag skulle äta den.  
Ekorrens Ekologiska Godis Step by step var jättegoda - inte för att jag trodde annat. Jag gillar allt godis de har. Sheer Cover  Sun-kissed Bronzing Minerals kommer att användas så småning om! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0