"Du ska lyssna på mig - inte på mamma"

Ja, så sa dottern till storhästen idag
 

Hur det gick? Jo, det fungerade hyffsat idag. Egentligen skulle jag bara komma dit för att fotografera när hon red  lillhästen, men mitt under pågående ridtur så fick hon ett SMS med frågan om hon kunde tänka sig ta storhästen också om hon var kvar i stallet.  Tror ni att hon tackade nej?! Nej, självklart inte - så den timme jag planerat vara i stallet blev 3....  det är inte ofta jag är med nu för tiden, så jag kan väl bjuda på det.

Kommentarer
Postat av: JoHaNNa - julkalender på bloggen 1-24 December

mysigt med att rida :)

vip-paketen skickas bara ut till ett visst antal personer. är inte säkert man får dom om man inte passar deras profil. om man inte bloggar om dom och mailar länken så får man inga mer.

konstigt att hon bara fick ett paket tamponger. fyllde i hon i månadens enkät i tid ? annars får man inte nästa utskick.

2014-11-18 @ 16:40:06
URL: http://johannaspratstund.blogg.se
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Så underbart det ser ut att rida i snöööö ......

2014-12-06 @ 09:35:57
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0