Året som gått

Januari

Deltog jag i en tjejhelg på Step In Piteå 17&18 januari otränad som jag är!
Nu kör vi tjejer!

Körde Core, blev några kilometer på cykel och ett spinningpass blev det också!
Body Combat x 2, Indoor Walking och ett pass afrikansk dans blev det också under helgen.
 
Bra arrangemang och jobbigt!

Februari
Fick vi snö och skottade av taket!
 
Mars
Åkte vi en sväng till Arvidsjaur för att Fia skulle söka till Idol!
Jag fick min första månadsanställning hos Piteå Kommun - även om det var vikarat och på olika ställen. Det blev en hattig månad när det gällde jobbet.
 
April
Husbilen klar för säsongen och ett fortsatt hattande på arbetet!
Sorken hade ätit upp hela plommonträdet!
 
Maj

Var en tur till Karlberg med lillan

Läste äntligen ut denna bok och fick mitt första recensionsex på en bok
 
Juni

Mittersta tog moppekort!


Tillbringade en del timmar ute på havsbadet


Odlandet kom igång på allvar och mitt nya anställningsbevis kom som gav mig jobb till och med september - nu enbart på en och samma dagliga verksamhet!

Juli

Jag fick min första betalda semester någonsin!  Hela två veckor


Vi åkte en sväng till Bellvik för att slippa regnet hemma!


En sommar med kallt väder och mycket regn!
 
Augusti

Skördade och jobbade


Var på Karlbergsteatern!
 
September

Fortsatte att skörda och arbeta och slutade i stort sett att blogga!

Oktober
 

Traxxas blev påkörd och dog :-(
Jag fick till slut min tillsvidare anställning på Oasen!
 
I slutet av månades föddes vår blivande familjemedlem!
 
November
Julbakningen påbörjades!
 
December
Luciatåg på ridklubben!

Lilla FM Kårry flyttade hem till oss 22/12 och sedan dess är världen sig inte lik!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0