Försöker komma ikapp.

Det är lite mycket nu!  Jobbar heltid och är onte helt van vid att vara iväg 7-16 måndag till fredag. De flesta jobb jag haft har inneburit dag, kväll och helgpass. Senaste veckan har maken haft kvällspasset på sitt jobb vilket medfört att jag även haft taxirörelsen som blir i ett hem som vårt.
 
 
Helgen har mest bestått av tvätt och att försöka minimera antalet dammelefanter. Igår blev det en tur på stan och inköp av jeans! Nu är snart årets klädbudget förbrukad och jag behöver både nya promenadskor och löparskor....
 
Förra helgen var jag på träningsevent! mer om det kommer.  
 

Kommentarer
Postat av: Förskolemamman

Känner tyvärr igen det där då det kan vara svårt att få ihop livspysslet när man jobbar heltid.

2015-03-15 @ 13:54:59
URL: http://www.forskolemamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0