Att rensa bort onödiga saker

I dag började jag leta efter ett klistermärke att sätta på brevlådan - ett sådant Nej till reklam!  Tror ni att jag hittade det - för jag veta tt det ska finnas någonstans.
Det bra i kråksången är att jag städat tre stycken lådor där allt som inte riktigt har någon bra plats i vanliga fall hamnar. Även sådant som kanske inte skulle behöva sparas också - som pennor som inte fungerar längre och massa papper som ingen behöver längre - kallelser till tanläkarbesök som varit och annat i den stilen.

Jag har fortsatt lite i den andra garderoben så nu är alla mina kläder rensade för detta år! Jag har kommit fram till att det enda som jag möjligtvis behöver köpa förutom nya skor till våren är kortbyxor! Det känns skönt

Däremot har jag faktsikt inte ens kommit igång med att skriva annat än det där övergripande veckovisa som görs.

Det får bli någon annan dag - jag har i alla fall fått bort en hel del skräp - även om det är sådant som inte syns så är det gjort!
 
Dagens promenad är avklarad även om den blev kortare än vanligt - jag har dock uppnått målet på 10.000 steg och det är ju huvudsaken! Det har börjat snöa och det går inte så bra ihop med isen överallt - så nu är det riktigt halkigt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0