Nytt år och nya tag

Det här kommer att bli ett toppenår!

Mina nyårslöften blir samma detta år som så många tidigare - jag ska inte röka, snusa eller dricka alkohol!

Detta år kommer innehålla betydligt fler promenader! Min ena garderob är städad och de kläder som inte använts senaste året är utplockade. Nu återstår bara nästa garderob.... 
 
Jag hoppas att detta år blir ett år där jag lyckas rensa bort och göra mig av med saker på ett större plan än tidigare, att jag lyckas bättre med odlandet och att jag hittar bra kantarellställen.
Denna helg ska jag sätta mig ner och planera vad som måste göras här hemma så ska jag nog klara av att ta tag i det när tiden kommer. Jag är en bit på väg, men måste hitta bättre rutiner för hushållsarbete.
 
Jag kommer skriva under Kategorin Ett enklare liv - för att jag hoppas att mitt liv kommer bli enklare på detta sätt!

 
Rutiner, rutiner och åter rutiner - för det behöver jag verkligen för att få vardagen att fungera!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0