Det går framåt.

Nu är samtliga fyllda loppislådor och barnens flyttalådor placerade här bakom. 
 
 
Så nu håller på att rensa i ett av tre rum i källaren som innehåller mest saker. Detta rum har flertalet kartonger med varierande innehåll och frågan är hur mycket en ska spara. Jag skulle tro att det finns frimärken och sådant så det skulle fylla en flyttkartonger. Fotografier och negativ till ytterligare minst en. Det finns videofilmer och cdskivor och kassettband och så en massa annat förstås. Tidigare fanns här även alla morsans saker. Så det var trångt, men inte lika stökigt som nu.
 
 
Samtidigt plockar jag lite i mitt pysselrum och rensar där också - det är förövrigt ett av de tre "jobbigaste" rummen i huset tillsammans med bland annat det jag skrev om ovan. Det var inte heller så här stökigt innan jag började rensa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0