Ett rum klart - tjugo kvar

Ett rum är rensat och helt klart.
 
Tyvärr är det många kvar, men då har jag förstås räknat de småskrubbar vi har också. Är på gång att röja ut en av skrubbarna som innehåller diverse flyttkartonger som barnen äger och de barnsaker jag inte vill göra mig av med. In i den skrubben ska jag ställa in alla morsans flyttkartonger och så mycket av möblerna som går att pressa in. Det är ju inte så konstigt att det är mycket saker då i stort sett allt hon äger förutom hennes kläder finns här.

Kommentarer
Postat av: mamma

Säj till om du vill få bort mina grejer använd vad no vill. Du är duktig säj till om du behöver hjälp.

Svar: Det ryms hjälp vill jag inte ha *s*
Mammamuh

2016-07-06 @ 18:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0