Planera in i minsta detalj

Satt igår och försökte få till ett schema för denna dag.
Hemmet är rätt eftersatt. Inte bara för allt som händer i familjen, utan massa arbete och krokodilhunden har ju även de påverkat tid och ork.
Jag tror att jag kommer fixa det även denna gång. 
Sjukhusvistelse har ju inte stoppat viktiga händelser i livet innan heller. 
I morgon ska jag titta in på jobbet en sväng utöver den vanliga veckostädningen. Bättre än så blir det inte den här gången. Sedan ska jag fixa det mesta till buffén och sist men absolut viktigast - plantera om mina plantor i växthuset! 
Måste komma ihåg att ta med plantor till jobbet också.
Tog en av äldsta dotterns cider nu i kväll för jag var så sugen på kolsyrat. Det är ju jag som köpt dem ;-) på ICA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0