Mörkt!

Allt tar så lång tid! Idag hann jag med att städa badrummet och köra en omgång tvätt. Jag tog ihop den rena tvätten också, eller inte barnens - det är meningen att de ska göra det själva, men nu börjar det bli rätt så mycket kläder nere i bastun.
I morgon blir det ytterligare en omgång tvätt eftersom det är slut rena badlakan, just nu tvättar jag hela tiden känns det som.
Kanske städar jag tvättstugan och bastun också när jag ändå håller på, den måste ju bli rent och fint även där. December är liksom bastumånaden i vårt hus. Alltid badtubad dagen innan julafton.
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jo, det minns jag. Med 5 personers hushåll, gick tvättmaskin vareviga dag.

2016-11-18 @ 23:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0