Högtflygande

 
 
Det känns inte som att något går framåt just nu - det har liksom tagit stopp. Precis som ballongen som fastnat i kyrktaket. 
 
Funderar på hur jag ska gå vidare med allt. Odlandet, trädgården, huset för att nämna några saker.
Nu har vi några färre träd vilket innebär att det förhoppningsvis​ kommer växa lite bättre i rabatten. 
Tomatplantor har jag så att det räcker och blir över och det är jag så glad över. Chiliplantorna har överlevt, men är väldigt små än, så frukterna blir nog sena. Kanske får övervintra en av dem i år. Nu har jag fler större krukor, så de kan få leva lite trevligare.
 
Att vilja så mycket och få ut så lite av allt arbete är inte roligt. Jag får väl hoppas på tomaterna som vanligt 😉 de brukar ju leverera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0