Hur gick det då med nyårslöftena?

Inte speciellt bra alls om jag ska vara ärlig!
Jag har läst fler böcker än jag skulle och det är jag nöjd över.
 
70.000 steg i veckan var målet och jag nådde inte riktigt fram, men utslaget på hela året har jag gått över 10.000 steg om dagen. Det finns ingen vecka under 60.000 så det är ändå positivt.
 
Försäljningen hade kunnat bli bättre, vet inte riktigt hur mycket det blivit totalt i år, men tillsammans har vi krängt bort grejer för över 10.000:- . Jag har stått på loppis och lämnat en del saker till PMU.
Här kunde jag gjort betydligt mer dock, men snart blir det ändå rensning av hela huset eftersom vi flyttar redan i mars.
 
Jag har inte druckit speciellt mycket te! Jag har fått bort en hel del påste och ska fortsätta dricka det på jobbet - då räntar det rätt bra.
Av mitt löste är det mesta kvar - jag har bara lyckats dricka upp två sorter tror jag och har fått nya påsar så där har det ökat i antal. Det får bli mycket te närmaste veckorna.
 
Nu ska jag filura på de nya nyårslöftena så gott slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0