Att totalt shoppa loss

Åkte till en sommarblomsterbutik i dag. Skulle inte ha nått egentligen. Jo, basilika skulle jag kolla efter. Kom hem med detta.....
Två skräpiga basilikaplantor, men jag kan nog få ut lite av dem.
Två fina plantor gräslök, som jag verkligen inte behöver.
Två plantor dill, de är bra för dillförrådet i frysen är litet.
Sedan blev det fem marktäckande perenner. Två femtungor, tre andra söta hängblommor 
Tre flitiga lisa och 14 dahlior.  
 
Jo, just det 24 jordgubbsplantor också..... Så det var inte bara sommarblommor.
 
Vad det kostade? Inget maken betalade ;-). 100:- blev det. De hade betala 100:- och fyll bilen *s* fanns många sommarblommor, men jag är inte i behov av sådana.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0